Clienti diversi hanno aspettative diverse, che vanno soddisfatte con soluzioni personalizzate!
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Tutte le attività SMI sono pensate ed organizzate attorno al concetto di "customer satisfaction". Questo si traduce nella condivisione degli obiettivi del cliente e nella capacità di offrire proattivamente idee migliorative. Chi acquista un prodotto SMI può contare sull'assistenza del "Customer Service Center (CSC)", che fornisce soluzioni personalizzate per ottimizzare le prestazioni dei sistemi forniti in termini di affidabilità, efficienza, risparmio energetico e riduzione dei costi di gestione.
Per consentire ai propri clienti di ottenere la massima redditività dagli investimenti (ROE) in macchine ed impianti, SMI ha studiato un pacchetto di attività integrate di assistenza post-vendita concepite secondo i principi del "Product Life Cycle Management".
L'accurata analisi del ciclo di vita del prodotto permette di concordare con il cliente gli interventi necessari per mantenere nel tempo un livello elevato di:
- efficienza produttiva
- flessibilità operativa
- risparmio energetico
- contenimento dei costi globali di esercizio (TCO)
- redditività dell'investimento (ROE).
Tramite i servizi integrati del "Product Life Cycle Management", SMI offre al cliente un ventaglio di soluzioni personalizzate accuratamente studiate per:
> PIANIFICARE
> RISOLVERE
> MANTENERE
> MIGLIORARE
l'efficienza e il rendimento dei sistemi forniti, durante il loro intero ciclo di vita.
- una presenza mondiale al servizio delle oltre 4.000 macchine installate
- esperienza consolidata grazie ad 80 tecnici specializzati con elevate competenze professionali in ambito meccanico, elettrico ed elettronico
- assistenza on-line attraverso un'ampia gamma di servizi di supporto tecnico a distanza, studiati per sfruttare tutte le potenzialità delle moderne tecnologie informatiche
- assistenza on-site presso l'impianto del cliente: uno staff di tecnici qualificati operativi in tutto il mondo, in grado di fornire un servizio rapido ed efficiente in base alle esigenze del cliente
- ampia disponibilità di ricambi originali: magazzini completamente automatizzati dislocati in Italia e all'estero
Gli uffici del Customer Service Center SMI sono a Vostra disposizione per fornire ulteriori dettagli, informazioni e rispondere alle richieste di assistenza tecnica.
Marketing Dep.
SMI S.p.A.
E-mail: info@smigroup.it
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The European Regulation 679/2016 (GDPR) on the protection of personal data has been fully applicable since May 25th, 2018. This is an important goal, because it lays down rules relating to the processing of personal data for all Countries within the Union. Every company of the SMI Group planned a series of activities, assets or operational modes to comply with the regulation and put into practice the protection of personal data. Here is a list of actions taken to comply with the European Regulation and our policy on personal data processing.
Lawfulness of processing
All activities relating to personal data processing shall be lawful (consent, contract obligations, vital interests of the data subject or of third parties, compliance with legal obligations to which the controller is subject, public interest or exercise of official authority, legitimate interest pursued by the controller or by third parties).
Information document
The information statement has been improved and updated to the new regulations (art. 13 and 14 GDPR).
Rights of the data subjects (right of access, right to erasure-right to be forgotten, right to restriction of processing, right to object, right to data portability)
Technical and organization measures have been adopted to ensure the data subject's exercise of his rights and to meet the data subject requirements.
Controllers, processors
Based on the new principle of “accountability”, SMI Group organization was re-defined, in order to proactively ensure integral compliance with the Regulation.
Redefinition of the role of data processors and service suppliers whose activity implies personal data processing.
Risk of data processing; accountability measures taken by controllers and processors (Impact assessment, record of processing activities, security of processing, data breach)
The “Conformity document”, including records of data processing activity, plans, adopts and demonstrates all technical and organizational measures taken to adequately perform the data processing activities and specifies the necessary procedures to be adopted to notify data breach.
Transfer of personal data to international organizations
Smi Group adheres to the general principles and guarantees concerning the transfer of personal data to third Countries.
The Controller is:
SMI S.p.A.
Head office: Via Carlo Ceresa, 10 - 24015 San Giovanni Bianco (BG) - ITALIA
P.I.: 04471940165 - C.F.: 03942700166 - R.E.A.: 421708
For further information, write to: privacy@smigroup.net
According to the European Regulation 679/2016, the data subject is entitled to exercise the rights set forth in the Regulation.
The integral version of art. 15; 16; 17; 18; 20; 21; 77 of the European Regulation is attached to this document.
In order to exercise your rights, please send the application form duly filled in to the Controller's address.
SMI S.p.A.
IVA SMI INDUSTRIES Group
Headquarters: Via Carlo Ceresa, 10 - 24015 San Giovanni Bianco (BG) - ITALIA
Registered office: Via Monte Grappa, 7 - 24121 Bergamo (BG) - ITALIA
VAT: 04471940165 - TAX code: 03942700166 - R.E.A.: 421708
Share capital: Euro 5.000.000 i.v.